Oud en fout

Op mijn blog is het de laatste tijd wat stil. Dit komt omdat wij heel druk bezig zijn in huis. We wonen hier sinds December en toen was het eigenlijk nog niet helemaal klaar, maar kon ik al beginnen met werken dus zijn er er zo snel mogelijk gaan wonen. Er moest nog van alles gebeuren en er kwam ook steeds meer werk bij, waar we eigenlijk niet op zaten te wachten. We zijn nu druk bezig en de huiskamer is bijna helemaal af. Moet alleen op een paar plekjes de verf nog bijwerken en nog een paar nieuwe plintjes op de vloer plakken. Mijn hobbykamer is nu echt helemaal klaar. Op de website Oud en Fout heb ik een prachtige lamp besteld die precies past bij mijn Pip behang. Op onderstaande foto is de lamp te bewonderen. Nu gaan we weer druk verder met het isoleren van de zolder! Kan niet wachten tot het klaar is!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts